kolmapäev, 21. juuni 2017

Purtse Pale Ale

Sissekanne 825 - Purtse Pale Ale


American Pale Ale
5,5 vol

Purtse Pruulikoja asju olen ma siiani veel vähe proovinud, kuid peamiselt nende belglasi. Ja just seetõttu olen ma Purtset hinnanud, kuna nad on Eestist ainukesena seda belglaste rida käinud ja järjepidevalt. Mulle väga meeldis Belgian Stong Ale ja nende juures tehtud dubbel. Täna proovin ära nende APA.

Aroom on õllel mõnusalt värskendav - troopiliselt mahlane, mandariinine, magus ja vaigune.

Maitse on õllel kerge kehaga, mahlane ja mõrkjas-kuiv. Kui esmane mekk on troopiline ja särtsaka mulliga, siis edasine maitse on pigem mahedamalt magusamapoolne ja siidiselt vaigune. Siiski maitselõpp on sidruniliselt kuiv ja vürtsikalt rohune.

Väga puhta ja mõnusa mekiga joogiõlu - mahlane, maitsekas ja janukustutav. Ideaalne kaaslane  korralikule grilliõhtule.

Hinnang 7