laupäev, 11. veebruar 2017

Kikka Pruulikoda Odraveri

Sissekanne 748 - Kikka Pruulikoda Odraveri


Odravein
15.0 vol

Mõtlesin siin hiljuti, et kas ma olen kunagi mõnda keskpärast Kikka pruulikoja õlut saanud? Ei, sest nende meeste õlled on alati olnud kas suurepärased või geniaalsed. Ja seda suurem on mu rõõm, et olen enda keldrisse mõned uued Kikka õlled saanud.

Osalesin täna Alutaguse suusamaratonil ning lubasin endale, et kui finišisse jõuan, siis õhtul võtan ühe hea õlle ette.

Õlu näeb välja kui üks punaka helgiga konjak - kergelt veniv, samas kristallselge ja ahvatlev. Aroom on juba kaugelt tunda ning levib üle toa - mustsõstralikööriselt hapukas, magus, karamelline ja ülipehme.

Maitse on fantastiline - raske ja üliveniva olekuga, samas nii pehme ja siidine. Kui esiti on mahlast ja marjast hapukust tunda, siis see kaob kähku ning asendub tummise karamellise siidisusega, kuid parajalt kärtsub kõrval soojendab alkoholimekk. Keeleküljed kisendavad maitsete tummisuse üle ning mustsõstramahlane parkiv tihkus katab suud - ja siis saabub õnnis rahu. Sees on soe tunne, suu vajub totakalt irvele ning silmis on puhas rõõm.

Üsna vähe on peale seda midagi öelda - geniaalne noh. Kui paar volli vähemaks timmida ja natukene rohkem mulli sisse ajada, siis oleks tegemist ideaalse odraveiniga. 2 pudelit Odraverd läheb mul igatahes aastateks keldrisse uusi maratone ootama!


Hinnang 10