kolmapäev, 10. september 2014

Põhjala Põhja Konn

Sissekanne 124 Põhjala Põhjakonn


Eesti käsitööõlu
Double ipa
8,8vol

Põhjala järjekordse uue õllega väljas. Minu jaoks arusaamatu, võiks parem olemasolevaid õllesid arendada, kui kogu aeg uusi tulistada. Minu jaoks on need uued batchid kõik kuidagi poolikud ning vajaksid aega.

Ilus kuldpruun kastani värvus, värske humalane aroom ning olematu vahukiht. Väga intensiivne õlu, kus magusus ja mõrudus püüavad üksteisega võistelda. Suures plaanis see töötab, kuid minu jaoks ongi siin õlles 2 erinevat maitsest tähelepanu eest rabelemas... Kuigi need maitsed peaksid üheskoos töötama. Sarnase elamusega õlu on de moleni amarillo, kuid seal on need kaks maitset just üheskoos moodustamas suurepärast õlu. Siin veel mitte, vähemalt mitte minu jaoks.

Järelmaitse on ikka vingelt mõru, minu jaoks liiga intensiivne humalaitse. Miskipärast on peale kolmandat lonksu korralik murumaitse suus.

Hinnang 5